Montag, 22. Februar 2010

x2 mi yoksa /2 mi

ne güzel bir gündü bu böyle, bir pazar gününe yakisan her seyi yaptim diyebilirim
evimi toparladim, camasirlarimi yikadim, ütüledim, bir film izledim, biraz kitab okudum, aksam bir sarab icmeye ciktim Özlemle... bekar bir pazar...
simdi düsünüyorum da, eger single olmasaydim nasil gecerdi bu gün, ne gibi katkilari olurdu o ulasilmasi zor kisinin? ya da ne gibi götürüleri? ayagimin altinda dolasip beni ugraslarimdan alikoyarmiydi, yoksa sirinlikler yaparak mi beni yapilmasi gerekenlerden vazgecirirdi?
tembellige mi sürüklerdi beni varligiyla? yoksa planlarina tutkusundan kosturmacaya mi iterdi beni?
bu sorular var su an kafamda, bu güzel gün o kisinin varligi ile ikiye mi katlanirdi, yariya mi bölünürdü...
bu ev cok bakire
bunu degistirme zamani...
bu yazdan cok ümitliyim :)

6 Kommentare:

  1. özlemle...ben ise özlemsiz...:(

    AntwortenLöschen
  2. yazida adi gecen Özlem kisisi, Özlem Yavuz degil :) üzülme...
    benim Ffm'de de bir Özlemim var...
    Etrafi Özlemler sardi, sorma AyCi :)

    AntwortenLöschen
  3. ahhh Özlem :) evet sensin, sensin O!

    AntwortenLöschen
  4. Elly, formunu koru o zaman :)
    Bu ara hosgeldin, kimdir Elly, nedir, ne yer, ne icer, ne yazar, ne okur??

    AntwortenLöschen