Dienstag, 1. Februar 2011

özel-lesme!

özel oldugunu sanan insanlardan SIKILDIM özel-olmama özelligi daha sempatik gelmeye basladi
pardonsiz de özel degilmisiniz tamam hadi gelin bir kahve icelimbasit islerle ugrasalimkahvenin yanina zincirleme sigara icelimkonusmasak ta olurben benimsen de senözel olmayalimne olur
sade icerim kahvemidüz kahveo da özel olmasin bi zahmetsöyle en basit kupadadesensiz mesensiz
beyaz icine siyahne zor ne yorucu olsun bakislarinizkafam kaldirmiyo da
janjanli janjanli kendinizin bile anlamadiginiz cümleler kurmayin ne olur
peynir ekmek gibi olsun bulusmamiz
peynir ekmek gibi bir hayatbasit ama lezzetli
domatezi cok severimsöyle sirinimsi olacakdaha si varmi de bana
peynir ekmek domatezhatta sarkisi bile var bu üclününnar gibi domatezle beyaz peynirbir parca ekmekle beraber getir falan diyecocuklugumun sarkisisiz de söylermiydiniz bu sarkiyi cocukken
özel olmayalim ne oluren basitinden olsun hayaten lezzetlisindenbeyaz carsaflar gibi berrak olsun hersey
cok bir sey istemiyorum biliyormusunuzsiyah bir cift ayakkabimiki pantolon degistirerek giydigimbir iki bluzümiki tabagim, belki bir ücüncüsübir iki ayni setten olmayan catalim kasigimkeskin bir bicakkeskin bir bakisbakislar nasil keskin olurlar kibakarken kesen biriyle hic tanismadim benkeserken bakan cok gördüm amaben meselabakmadan kesemiyorum sebzeyicok imrenmisimdir iyi ascilarabakmadan tak tak tak tik tik tikkeserlerhepsi ayni boydadir parcalarinneyseben iyiyim
siz nasilsinizaman özelinizi anlatmayin banaözel de olmayindaha önce demistim galiba...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen