Samstag, 21. August 2010

cevapsiz yanitlar

bir soru belki sorulan
cevabi bir kelimeye sigacak kadar basit
ama söylemesi dönengecli yollara girecek kadar karmasik
evet diyemeyecek kadar az
hayir diyemeyecek kadar zor
cevap, duyacak icin belki bir kor
cevap hayir olsun ya da susmak
cevap sorana her halükarda kor!

bir de satir aralari var
satir aralarinda susmak var
cevap vermek yerine susmak var
en cok o kor!

sormak da zor
hayiri duyabilme ihtimalini göze almak yani
sorani solduracak belki
ama sormamak sormaktan daha cok kor!

sordum
sustu
sustum
sustuk

sormasaydim susmazdik bos laflara bereket
bos konusmayi da sevmem ya
illa ki sordum
sustu
sustum
sustuk

simdi o onunla bununla konusuyor bos bos
bense dolu dolu susuyorum
ben sordum
o cevapladi
cevabi susmakti
sustu
sustum
sustuk

sessiz ciglaklar var simdi
nedeni yok
neden'in kimseye hayri olmadi hic

bir sey olur
neden olmus?
biri ölür
neden ölmüs?
neden ne olursa olsun
olmus la ölmüs'e
care yok!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen