Dienstag, 10. Mai 2011

ay isigin da öpüsmek disinda yapilabilecek seyler

aman bakin ay ne güzel bu gece, keske bi manitam olaydi da ben de o ayin altin da sarmas dolas öpüseydim... DEMEYIN

cünkü ayin bu kadar güzel oldugu bi gece de yapacak baska hos aktiviteler var

asagi da göreceginiz liste henüz "ah hakliymissin be kader, ne kadaaaar cok sey varmis" dedirtecek türden uzun uzadiya degil henüz (yazi basligiyla celiskiye bakiniz) emme gelisecek tir zaman icinde. büyüyüp yalniz ay'li geceler de uzun bi liste olacaktir

1) kosuya cikin, ben ciktim bu gece. tek tük insanlar var di itini cise cikarmis olan bi de ben
köpegim olsa ben de onu zirt pirt cise cikarirmiydim diye düsündüm. cevap gayet net: HAYIR.
ona klosete oturarak (ayakta degil, dikkat) cis yapmayi göretirdim. bu ona ögretecegim ilk sey olur du. kicini silmeyi hatta ve hatta yikanmayi ve taranmayi da ögretirdim. deo kullanmaya alistirir, dis fircalatirdim...

ben köpek almiyim, degil mi?

2) ay isigin da öpüsenleri (bu gece itleri cis yaparken öpüsen bi cift var di) kinayin, ben kinadim. ayip dedim, olan var olmadigi icin kosturan var dedim. akilli olun gidin eviniz de öpüsün dedim

3) ay isigin da öpüsenleri kiskanin, ben kiskandim. yanlarin dan gecerken en azindan zinde ve fit görünüp onlara "vicdan yaptirmak" istedigimden bir hizli gectim, rüzgar gibi...

4) ay isiginin pek bi özelligi ve romantizmi olmadigina kendinizi inandirin, ben inandirdim. ne bu dedim, ne kitsch bi klische... alti üstü ay, yaniiiii

5) ayin bir dede oldugunu düsünün ve bir dedenin sizi izledigini hayal edin öpüsürken, ben yaptim. ve öpüsürken beni izleyecegine, kosarken izlemesi daha az pedofile bi haraket dedim, ve hakliyim öyle degilmi. bir dedenin beni izlemesi kadar romantizmi öldüren baska bisey söyleyin bana... hadi hadi... yok dimi

6) ay'in sizi öpüsürken görünce ertesi günün yildiz falin da size gezegen dostlariyla beraber ne gibi kuyular kazacagini düsünün, ben düsündüm. deger mi? degmez tabii, akilli olun

7) ay isigin da sigara icin (bakiniz sigara öldürmüyor, spordan sonra bile), ben ictim, gayet te hostu...

ha bi de cok yorgunum
ay isigi olmadan yapilabilecek seyler listesi de gelecek...
mesela uyumak
uyuyorum.

6 Kommentare:

  1. yada ay'ı direk sevgili edinmek daha tatlı..düşünsene tombul parlak bembeyaz bir sevgilin var:)

    AntwortenLöschen
  2. yok sa siz de beyaz-tombul-parlak-yanaklari-al-al-sevenlerdenmisiniz?

    AntwortenLöschen
  3. :)...sevdiğim şeyler,isim koymaya vakit bulamadan değişiyolar....o yüzden evet demeye korkuyorum....

    AntwortenLöschen
  4. evet ve ya hayir demenin sonrasin da olabileceklerden korkan bi hal
    ilginc
    boyali kus'u takip edemiyorum, neden acaba?

    AntwortenLöschen
  5. :)...nasihat severim?... buyrun lütfen..:)

    AntwortenLöschen
  6. 1 ve 5. maddelere bayıldım! Dede faktörü çok vurucu olmuş :D

    AntwortenLöschen