Montag, 9. Mai 2011

tik tak tik tak ... ya da frekansini sikiim

Cok sasirtici olmadi bu duyduklarim ama birazdan yazacaklarimi bir erkedigin agzindan bire bir duymak beni kisiligimden cikardi. Konumuz cocuklar, beraberlik, kadinlar ve erkekler ve kadinlarin yasi. Sizi yormadan hemen diyaloga geciyorum bacilarim.

BEN: haftasonun nasil gecti, neler yaptin, annene gittin mi?

O: evet dün annemdeydim, pasta ve cicek aldim anneme, güzel gecti. Ablamin cocuklari da varlar di. Ufakliklari parka götürdüm, oynadik.

BEN: ah ne hos, cocuklar la oynamak cok zevkli, insan genclesiyor sanki

O: evet ama cok yordular beni, cok az gördügüm icin onlari isteklerine karsi hayir diyemiyorum. Bir tur daha, iki sefer daha derken 3 saat park ta kaldik ve öyle yorgunum ki bugün.

BEN: ee olacak o kadar, cocuklar da yorucu tamam ama senin kondisyonun la da alakali olabilir yorgunlugun

O: düsündüm de ben cocuk istemiyorum. Düsün bi, bu yasa kadar s... dogrultusun da gitmissin, istedigin zaman yatip, istedigin zaman kalkmissin, istedigin gibi harcamissin zamanini ve birden bi velet cikiyor senin bütün vaktini, enerjini, parani aliyor elinden.

BEN: ama insanin kendi cocugu oldugu zaman onunla zaman gecirmek ve ilgilenmekten zevk alir. Elamelin pici olmayacak ki senin cocugun! Hem zaten eger baba olacak olursan eminim ki ilk bi kac sene kadin evde kalacak, isinden ödün verecek. Sen ise aksamlari ve hafta sonlari cocukla alakadar olacaksin. Hem o kadar zor degildir. Belli yasa eristikten sonra hersey kolaylasir.

O: Tamam ama ben 34 yasindayim mesela, ee cocuk sahibi olana kadar belki 40 olacagim. Düsün, bir kadinla tanisip ona asik olup, beraber yasayip, evlenip cocuk isteyene kadar bi 4 sene gececek. Benim tanistigim kadinalr genelde 30 veya üzeri oluyorlar. Onlarla biyerlere varana kadar kadin belki 40 olacak. 40indan sonra da kadin icin de zor...

BEN: eeee

O: Eee si, gecenler de bi kadinla tanistim. Iyi anlastik, evlenebilecegim bi tip (bu evlenebilinecek kadinlar hakkin da ki zehirimi kismetse baska bi bahara birakiyorum!) ama kadin 35 yasinda. Ben onunla evlenme noktasina gelene kadar kadin 40 olacak.

BEN: eeeeeee bi cok kadin 40 yasinda anne oluyor. ne var bunda ?

O: ama iste, belki de haksizlik ettim kadina. Beraber olduk tabii ve ben bu cocuk isini düsündükten sonra vazgectim.

IC SESIM: öküzsünüz hepiniz. hepinizin a... koyim

ASIL SESIM: peki ne dedin kadini terk ederken ?

O: ya tabii kadini üzmek kirmak da istemedim, ben de "FREKANSIMIZ UYMUYOR" dedim.

BEN: ama kadinla iyi anlasmistiniz hani? Sence kadin bunu yuttumu?

O: bilmiyorum, ondan beri hic aramadi ve öylesine aradim gecenler de ve cevap vermiyor.

BEN: sasirdin mi peki cevap vermeyisine?

O: yooo, umrum da degil...

IC SESIM: agzina siciim senin

--------------------------------------------------------------------------------------------

evet güzel bacilarim, ne ögrendik peki biz bu yukarda ki altin degerinde olan diyalogdan...

1. hemen birini bulun, 30 olmadan evlenin, bir biri ardina sallayin cocuklari diycem

yalan söyledim :))

saka saka...

1. Pabuc birakmayalim bu ve bu gibi öküzlere

2. Her kadin gec yasta da anne olabilir, strese girmeyelim, yoga ya devam. Tabii ki 40 yaslarin da dogum daha kritik kadin icin fakat iyi giden bir sürü örnek var

3. Ve insanin yaninda böyle bi öküz olmadiktan sonra hersey icin umut var

4. Vermeyelim diycem nikahi basmadan ama olmuyor biliyoruuuum, biz de insaniz, bizim de libidomuz var allah allah yaaa

5. En azindan sadece belli bir yasi gecmeden evlenmek icin kasmayalim...

6. Evli ve cocuklu olmak zaten ulasilmasi gereken son nokta DEGIL ! (buradan Demek Akalin'i o siktiriboktan sarkisi icin kutluyorum. O kadin neden sarki söylüyor ki anlamis degilim!)

7. Adamin öküzlük derecesini ögrenin !

8. Bunun icin bir takim testler yapabilirsiniz, ben hep yaparim. Test sonuclarimin iyi oldugu söylenemez emme insan kendini testi yaptiktan sonra daha iyi hissediyo... aptal durumuna düsmüyo en azindan.

unutmadan...
yukarida adi gecen kisi akademisyen, modern gecinen, disardan gayet hos ve ici bir hayli bos ve celiskili biri(ymis) bugün anladim. Aninda sildim...

Evet bacilarim. Bugün pazartesi ve canim sikkin... ve disari da 25° günesli bir gün... ve ben ofiste, bikkin ve isteksiz...

daha ic acici seyler yazmak umuduyla

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen