Donnerstag, 19. Mai 2011

sizin de psikopatiniz var mi?

benim var. ara ara, varligini tam unuttugum anlar da, bir sekilde zehirini gözüme, kulagima akitan ve bundan bi hayli zevk alan bir psikopatim var.

mutsuz, umutsuz, alakasiz kisiler bunlar, etkilenme, umursama, duyma, görme desem de kendime, etkileniyorum. sonra migdem bulaniyo. kusma noktasina bile geliyorum zehirin dozu yüksek oldugun da.

dün gece, yine yeniden bir sms ile uykumu kacirdi.
kalp atislarimin hizlandigina bu denli net sahit oldum ilk defa.
gerildim, sinirlendim.
benim gibi karincalarin üzerinden atlayarak gecen birine bile vahset senaryolari yazdirabiliyor kendisi.
katil etme kapasiteli yazilar yaziyor.

onu evrene havale etmeye kiyamiyorum. kendim parcalamak istiyorum.
bi sekil de canini yakmak, fiziki acidan.
dün onu bicaklamak istedim mesela.
sonra uzun uzun katil olmanin insana ne kadar uzak görünse de ne denli olasi oldugunu düsündüm.

mantralar düsündüm.
birini kendim de cok begendim.
o cümleyi tekrarlaya tekrarlaya uyumusum.
sabah uyandigim da aklima ilk gelen yine o mantraydi.

kus tüyü yastiklar da, güvenli kollar da uyumak uyanmak varken... ben
neyse... bu da baska bir travma

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen