Donnerstag, 16. Juni 2011

-

uzun zamandir düsünüyordum terk etmeyi
ettim bugün
bitti

ne kimseyi görmek
ne kimseye görünmek
ne göstermek özel anlarda cekilmis fotograflari
ne görmek kimsenin özelini
ne kimse beni dürtsün
ne ben kimseyi dürteyim
ne kimse begensin
ne ben begeneyim
ne halimi sorsun kimse
ne bileyim kimsenin halini

silinmek arzusu uzun zamandir var icimde
bir defterin solgun sayfalarina kursun kalemle yazilmis gibi
zamanla solgunlasmis hafizasi bir yapragin
belli belirsiz orada
öyle silinmek zaman tarafindan itinayla

silip atmak zavalli cirpinislari
cünkü biliyorum
hissediyorum
öyle kolay olmayacak toparlamak, toparlanmak
hic kolay olmayacak
gücüm de yok
biliyorum bu sefer olmayacak

onun icin hic savasmadan
birakiyorum
gücüm kalmadi

bir
iki
üc
oldu

benden bu kadar
size iyi yayinlar





2 Kommentare:

  1. İnsan yaşıyorken, yokolmayla acılarını azaltamıyor ne yazık ki..! Onlarla barışmadan olmuyomuş...Hatta onlarla dalga geçtiğinizde daha yaşanılası şeyler olmaya başlıyolarmış..

    AntwortenLöschen
  2. o evreler geride kaldi.
    barismak mümkün olmuyor daha önce cok küsüp barismis gibi yapinca.
    dedigim gibi artik yapacak cok bisey kalmadi.

    AntwortenLöschen