Mittwoch, 20. Januar 2010

dostluklar

bu aksam iyi dostlarin hayatimda ki önemini bir kez daha anladim...
cünkü ONLAR
... benim kötü gecen bir günüme sihirli sopalariyla dokunduklarinda, hayat sevilir oluyor
... bana benim kim oldugumu hatirlatiryorlar
... bana ayna tutuyorlar ki, bir insan ancak baska bir insanin aynasinda kendini görebilir
... bir davete gelirken kocaman bir kutu Glückskekse getiriyorlar ve birer birer aciyorlar bütün kekleri icinden en iyi dilek kagidi cikana kadar
... gülüyorlar, güldürüyorlar hayatta ki her cirkinlige inat
... benden en sevdigim seyi yapmami istiyorlar
... gercekciler ve gercek ediyorlar en olasiliksiz seyleri bile
... en sevdigim cicegi unutmuyorlar ve bir koca demet papatya ile geliyorlar
... kiskanmiyorlar, fesatlasmiyorlar, hesaplasmiyorlar, kesetlasmiyorlar...
... ONLAR seviyorlar kitapsizca
... ONLAR iyiki VARLAR!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen