Dienstag, 26. Januar 2010

Mogolistan 20bin Türk damat ithal edecek!!!

Yok efendim Mogolistan'da 6 kadina 1 erkek dü$üyormu$, yok Mogolistan bu durumdan cok $ikayetciymi$... Tamam, kilometre kareye 1,7 kisi düsüyor. Büyük bir lüks, TR nin iki kati büyüklügünde bir alanda yasayan insan sayisinin 3mio yu bulmamasi da fuzuli bir durum naklediyor...
AMA
Mogolistan neden 20bin Türk damat adayi ithal etmek istesin ki? Nasil bir sakadir bu, yani adamlar gelin bizim nüfuzumuzu artirmamiza yardim edin, komsu komsunun ... tövbe tövbe...
Mogollarin verdigi cevap ta hic fena degildi: "Türk damat ithal etmeyecegiz! Biz nüfus artisini kendimiz de becerebiliriz!"... Bu kadar esprili olduklarini da bilmiyordum üstelik Mogollarin :) Tebrikler! Böyle sacmaliga ancak böyle bir cevap verilebilirdi.
Bu aciklamanin gectigi oturumda ben de oturmak isterdim ki anlayayim bu ucuk kacik haberci ya da gazetecinin abartometresinin nasil tavan yaptigini.
Eger bu haber yalanlanmasaydi, Mogollar Büyükelciligin kapisina dayanmasaydi bu "fantezisi gelismis" habercinin bir iki sene sonra ki kicindan uyduracagi haber basliklari asagida göründügü gibi olabilirdi:

- Mogolistan hastanelei dogum rekoru kiriyor!
- Mogol kadinlardan sonra, mogul erkeklere ve mogul eseklere de siginma yurtlari aciliyor...
- Mogolistan'da kadin programlarina cikan ve dert yanan Mogol kadinlara, Türk kadinlarindan destek: "Biz size demistik bacim türk heriflerinin ne azgin köpekler olduklarini, kendiniz kasindiniz!"
- Mogolistan'da ki Türk erkekleri yurt disi ediliyor. Bir türk erkegiyle (Ö.A, 31) yapilan reportajda ismini vermek istemeyen Ö.A söyle dedi: "Gelin nüfuzumuzu artirin derken iyiydi ama, simdi isiniz bitti tabii, yurt disi etmek istiyorsunuz! Girdigimiz gibi Cikmasini da biliriz, sizin bir metrelik kadinlariniza kalmadik!!!"
- Mogol kadinlari pismanlik icindeler: "Gözünü seviyim bizim Mogol erkeklerinin, simdi anladik kiymetlerini ama is isten gecti!!"
- Bir baska Mogol kadini "Ben eski kocami istiyorum" diye gece yarisi, karisina inat evlendigi Türk kadiniyla (S.K. 25) beraber yasayan eski Mogol kocasinin evinin kapisina dayandi. Iki kadini polis memurlari zor ayirdilar!!!
- Mogolistan'da ki Türk AKIMINdan sonra dünyaya gelen oglan bebeklerin 98% in adi Cengizhan!!!
- Mogolistan'da ithal Türk erkekleriyle Mogol erkeklerin arasinda cikan catismada, 100 den fazla türk erkegi agir yaralandi. Yarali türklerden biri: "Insan bindigi dali kesermi" diye bir aciklamada bulundu...
- Mogolistan'a yerlesen Türk erkegi Ö.A. : "Nerede bizim babayigit anadolu kadinimiz" diye isyan etti. Türk: "Bir kuru fasulyeye hasret kaldim! Cok pismanim! Hayriye, beni affet!" derken, gözyaslarini saklamak icin kameralarimiza arkasini döndü...


Yalan Yanlis Haberler de tekrar bulusuncaya kadar esen kalin efenim...

:))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen