Donnerstag, 21. Januar 2010

Office Canavari

Office garip bir yer, icindekiler de öyle.
Kendi islerinden cok benim gelis gidis saatlerimle ilgilenen bir kadin var bogazlamak istedigim. Bazen arkasindan gecerken (gecmem gerek kendi masama gidebilmek icin) sandalyesine bir tekme atmak geliyor icimden. Benim ekranim ona kendininkinden hep daha önemliymis gibi geliyor, cünkü gözü benimkinde hep. AMA HEP!
Onu dövmek de istiyorum üstelik, beni bu noktaya getirdigine göre artik Siz düsünün ne nemrut bir kisilik oldugunu. Icimde ki bütün iyimserlik kayboluyor bir anda onu görünce. Mobbing olayinin bulucusu O'dur, eminim bundan. Zaten benim hayatimda ki takma adi da Mobbydick. Kabuslarimda onun raporlarini bilgisayardan siliyorum, onu dimdislak birakiyorum bir görüsmede. O can havliyle raporlarini ariyor ve bulamiyor. Ben se icin icin gülüyorum icimden, kocaman bir Ohhhhh cekerek...
Kötümüyüm acaba ben? Sanmiyorum bunu, beni kimse bu güne dek kötü olmakla suclamadi ama icimde o kisiye karsi büyük bir nefret daha da büyüyor. Onu affetmek istiyorum verdigi bütün rahatsizliklardan ama olmuyor. Ona bir sans daha vermek istiyorum bazen, ama O her seferinde daha da b... cikariyor.
Biktim O insandan.
Bu yazimi eger kendi diline cevirtip okursa, söyleyin ona, ayagini denk alsin... Icimde ki Cadi ortaya cikarsa ki, Söyleyin ona, ugrasmasin benimle, yirtarim ben onu...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen