Mittwoch, 20. Januar 2010

potpori veya sacmalamalar

ZAYIFLAMAK, Hayiflanmak gibi komik bir kelime. $una kilo vermek desem daha kolay olacak bekli ama, kiloyu kime verecegim ve nasil verecegim, verdigim kiloyu alacak cikacakmi, ya bana geri iade etmek isterse verdigim kilolari o ki$i... ya ben geri alirsam verdigim ki$iden, ya geri almak isteyipte alamazsam... sacmalasam dursam...

ZAYIF OLMAK, Herkes zayiflamak ister -> Yani zayif olmak ama ayni zamanda kimseciklerde zayif olmak istemez. Zayiflamak isterler ama zayif yanlarini kimseye göstermek istemezler... Madem göstermeyecegim, neden zayiflamaya calisayim ki?

MUTFAK GERCEKLERI, Onun icin bu aksam yemege Cey ile italyan sevgilisi Flavio gelecekler. Cok da iyi yemekler yaparim ben, daha önce söylemismiydim. Mutfaga ilk girisim 9 yasima denk dü$er. O zamandan beri de hic cikmadim mutfaktan. Orayi cok seviyorum. Gercekten bir seyler ba$ardigimi ve su fani dünyada bir $eyi iyi yaptigimi bir tek orada hissediyorum, tadiyorum, görüyorum. Yemek yapmak ögrenilecek bir $ey de degil üstelik, kim ne derse desin! Ya hissihati vardir insanin, ya da yoktur. Eger bazi $eyleri iyi digerlerini eh i$te, $öyle böyle yapiyorsa, kanimca yemek yapamiyordur. CÜNKÜ yapabilen herseyi yapabilir, yapamayanlar ise ordan burdan ögrendikleri bir kac ezbere tarifi marifet gibi YUTTURMAYA cali$irlar. Ben kendimi gayet ba$arili bulurum bu konuda, ki dünya mutfagina girmis bir ki$iyim ben. Böbürleniyorum gibi gelebilir size ama inanin bana, kendime kar$i o kadar katiyimdir ki, dogruya dogru yani. Ba$arili oldugum bir alan bulmu$ken b... cikarayim dedim...

YEMEYI BILMEYENLER, Bu ki$iler beni en uyuz edenlerdir. Neden diyeceksiniz, anlatayim: Eger o manda önüne konan bir hazir pizzayi ve üzerinde cali$ilmis ve özenle hazirlanmis baska bir sanat eserini ayni oburlukla, löp löp, cignemeden mideye indiriyorsa (kenar süslerinin yüzüne bile bakmadan ve icindeki müthis baharat karisiminin ne oldugu sormaya bile gerek görmeden), ben onu döverim! Bu tür ki$iler iyi ascilari cileden cikarirlar, böylelerine yemek memek hazirlamaya degmez. Cünki o sadece doymak icin yer; yemeyi bir gereksinim, yapilmasi gereken bir is ve hayatta kalabilmek icin gerekli bir unsur kabul eder. Damagi tad almaya odakli degildir, mideyi doldurmaktir amaci herhangi birseyle. En sevmedigim Yiyengillerdendir onlar. Onlarin ba$ka bir adi da yemeden Yutangiller dir. Aman uzak durun...

2 Kommentare:

  1. ilk paragrafa cok güldüm, sirita sirita ikinci paragrafa gectim kiii.. gülücügüm bi tarafima $eyoldu cok afedersin (:

    eline saglik.

    AntwortenLöschen
  2. güldürebildiysem ne mutlu kelimelere Rana'cim :)))

    AntwortenLöschen