Sonntag, 17. Januar 2010

Kismetiyle gelen yatak...

Senelerce 100x200 yataklarda kimildamadan uyudum. Sonunda benim de bir yatak odam ve cift kisilik bir yatagim var, bugün monte ettigim. Komsumu cagirdim yardima. Simdi yatak orada öyle duruyor, güzel de görünüyor.

Annemin bu büyük yatagim üzerine yaptigi yoruma diyecek söz bulamiyorum. Annemi cok cooool mus da haberim yokmus. Iste o muhtesem diyalog:



Ben: Anne cift kisilik bir yatak aldim kendime, artik uzana belene yatarim :)

Annem: Iyi bari, bakarsin cift kisilik yatagin kismetiyle gelir... de sende cift kisi olabilirsin hayirlisiyla :)!

Ben: ...

Annem: Utanma kizim, ne var bunda... Gayet normal konular artik bunlar, senin yasinda biri icin...

Ben: Hm... Eh kem küm...

Annem: Hadi kizim benim isim var, kapamam lazim simdi, sen yatak odan bitince resmini cek, feysbuk a ekle, aksam kardesin gelince ona actirir bakarim resimlerine... Hala ögrenemedim bu kizin password unu...

Ben: Hoscakal anne...



Bu diyalog bütün ailenin benim hazin durumumu ne kadar kafalarina taktiginin bir isaretimi, yoksa bütün ailenin ben farkinda olmadan bir devrim gecirmis olmasimi... Anlayamadim...

Ama... Annem beni güldürdü ve sasirtti...

Kismet demisken...

Vatana millete hayirli olsun yatagim... Cift kisilik tek kalplik yatagim...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen